عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 مرداد 1393
بازدید : 830
نویسنده : حسن عادل

دانلود بازی جاده های بد نسخه دوم اندروید

یکی از موفقیت های بزرگ اندروید گرافیک بالای بازی های ان است.بازی جاده های بد با گرافیک خیره کننده را برای اندروید دانلود کنید تا سبکی خاص از گرافیک تاریک را مشاهده کنید!اگر از بازدیدکنندگان ثابت و همیشگی وب سایت تاپ دانلود باشید ، مطمئناً نسخه اولیه از این بازی جالب و دوست داشتنی را دانلود کرده اید ؛ موضوع و روند سری بازی های جاده های بد به گونه ای است که هر یک از کاربران آندروید را به دانلود کردن ترغیب می کند ، اکنون در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی نسخه دوم ازاین بازی مهیج و دوست داشتنی ؛ به نسخه دوم ماجراجوئی سری بازی های Bad Roads 1.06 خوش آمدید ، با ما همراه باشید !
پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر
مهارت رانندگی خود را در نگارش دوم بازی جاده های بد به نمایش بگذارید ؛ لحظاتی بسیار دوست داتنی و بیشتر خنده دار ، این بار می توانید با تقسیم کردن نمایشگر دستگاه های خود ، با دوستانتان به صورت دو نفره این رانندگی جالب را تجربه کنید. Ted مجددآً بازگشته است و شما را به جاده هایی بد مسیر همراهی می کند تا قفسه های دارای اردک ها را به نقاط مختلف از جهان نظیر فرانسه ، چین ، ایالات متحده و… ببرید ؛ اما مراقب باشید ! در صورتی که تمامی قفسه ها هنگام رانندگی در این مسیر پر خطر از کامیون پایین بریزند ، مجبور خواهید بود به مسیر ابتدائی بازگردید و برای رکوردی جدید تلاش کنید. بازی جدید Bad Roads 2 با گرافیک بالا برای اندروید دارای ۵ مسیر و یا محل جدید ، ۵ عدد وسیله نقلیه دوست داشتنی و موسیقی پس زمینه ی جالب است که در طول مسیر همراه شما می باشند ؛ کنترل این وسیله نقلیه بسیار ساده است و تنها به هوش و دقت نیاز دارد ، محیط بازی دوستانه و نامحدود است به گونه ای که می تواند تا ساعت ها اوقات بیکاری شما را به خود اختصاص دهد.

به این نوع گرافیک علاقه دارید؟پیشنهاد دیگر ما بازی Stick Stunt Biker 2 است

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی و نرم افزار optimus net dual p698 , بازی اندروید , ماشین , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی با گرافیک بالا , دانلود بازی فانتزی , دانلود بازی ماشینی , دانلود بازی هیجانی ,
تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1393
بازدید : 75624
نویسنده : حسن عادل

سیو ۱۰۰ درصد بازی قرار گرفت

تست شده بر روی گلکسی نوت ۳ با اندروید ۴٫۴

حدود پنج سال پیش کارل جانسون به دلیل مشکلاتی که در زندگی خود داشت فرار کرد و به سن آندریاس رفت. شهری که در آنجا فروش اسلحه و مواد مخدر رواج پیدا کرده است و افراد ثروتمند و بازیگران معروف در آن زندگی می کنند. اکنون اوایل دهه ۹۰ است و کارل به خانه خود بازگشته است. مادر او به قتل رسیده است، خانواده اش از هم پاشیده و دوستان کودکی او به دنبال دردسر می گردند! خانواده کارل توسط عده ای پلیس فاسد تهدید شده اند. حال کارل باید ماجراجویی خود در سن آندریاس را آغاز کند و برای نجات دوستان کودکی و خانواده خود تلاش کند. این بازی بزرگترین و بهترین بازی جهان آزاد می باشد که توسط کمپانی راک استار گیم برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای ۳ شهر بوده که بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی را شامل می شود.

برخی از ویژگی های بازی:

- گرافیک بسیار بالا و بهبود شخصیت های بازی

- وجود ۳ نوع کنترل مختلف در بازی

- قابلیت ذخیره سازی مراحل

- پشتیبانی از زبان های:

انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و روسی

 

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی اندروید , اکشن , شبیه سازی , ماشین , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اکشن اندروید , بازی جنگی اندروید , بازی جی تی آی اندروید , بازی جی تی آی سان آندریاس اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 12 تير 1393
بازدید : 1290
نویسنده : حسن عادل

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید ۲۰۱۴

در این مطلب از سایت توپ دانلود ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.
پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر
اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند ۵۵۰ مگابایت دانلود دیتا و ۱,۹۰۰ مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Rating: 3.7/5 (3012 votes cast)

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی اندروید , HD , ماشین , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , بازی ماشینی اندروید , بازی مسابقه ای اندروید , گیم اندروید , بازی هیجانی اندروید , باز HD اندروید , بازی گرافیکی اندروید ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 813
نویسنده : حسن عادل

دانلود بازی اتوموبیل رانی در ترافیک برای اندروید

با مسابقات ترافیکی برای اندروید خودتان موفقید؟این بازی ماشین سواری فوق العاده محبوب را برای اندروید دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی محبوب از آندروید مارکت در خدمت شما کاربران و دوست داران سیستم عامل آندروید هستیم. بازی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی Traffic Racer با طول عمر کمی که دارد ، امتیاز ۴٫۷ از ۵ را در مارکت به خود اختصاص داده است ؛ دلیل محبوبیت این بازی چیست؟ با ما در معرفی نقاط کلیدی این بازی همراه باشید.
پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر
Traffic Racer یک بازی مسابقه ای جدید در یک مسیر بی پایان است ، خودروی خود را در طول مسیر بزگراه پر از اتومبیل های در حالت حرکت هدایت کنید و با کسب امتیازهای بالا ، پول نقد خود را افزایش دهید. در اوایل بازی ، خودروهایی ساده در اختیارتان قرار می گیرد ؛ در صورتی که یک استراتژی مناسب را در نظر گرفته باشید ، خیلی سریع می توانید خودروی خود را ارتقا داده و آن را سفارشی سازی کنید. تلاش کنید تا به راننده سریع ترین خودروهای این رقابت ها تبدیل شوید ! از ویژگی های اساسی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
رانندگی بی پایان ، گرافیک ۳ بعدی خیره کننده ، رانندگی اتومبیل هایی نزدیک به واقعیت ، تعداد ۲۱ خودروی روز دنیا ، امکان رانندگی در ۴ مسیر مختلف : حومه شهر، صحرا، جاده پوشیده از برف و شب ، ۴ حالت مختلف از بازی : بی پایان، دو طرفه، بازی بر حسب زمان و رانندگی آزاد ، سفارشی سازی اساسی رنگ خودرو و همچنین لاستیک ها ، امکان انجام بازی به صورت آنلاین و به اشتراک گذاری جوایز

 

Rating: 4.1/5 (21 votes cast)



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی اندروید , ماشین , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , گیم اندروید , بازی ماشینی , بازی race , بازی ریسینگ ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 782
نویسنده : حسن عادل

 دانلود بازی کشاورزی جدید

یا دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.
پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر
کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی ۳ بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

Rating: 3.8/5 (3066 votes cast)

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی اندروید , شبیه سازی , ماشین , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , گیم اندروید , بازی مزرعه داری , بازی شبیه سازی مزرعه ,
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 939
نویسنده : حسن عادل

بازی Asphalt 8: Airborne v1.4.0i آندروید همراه دیتا – جدیدترین نسخه و درخواستی کاربران – تست شده و آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) – برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد!

هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , بازی اندروید , HD , ماشین , مسابقه ای , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , بازی , اندروید , گیم , گیم اندروید , بازی مسابقه ای , ماشینی , بازی HD , بازی گرافیکی ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


سلام به وبلاگ من خوش امدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد و نظر بدید.

عمل کرد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تاپ دانلود و آدرس topdownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com